LJUBAV JE JAKA KAO SMRT


Pred zoru sam Te čuo u vjetru,
kada sunce budi rosnu travu.
Hvalu Josipu, molitvu Petru,
crtah na nebu suzu i slavu.

Duša jaka ne želi klonuti,
pa silnog Boga poziva u boj.
Ne boj se, ti nećeš potonuti,
ne brini – ja volim te, ti si moj!

Što mi je činiti, silni Oče?
Kako tvoju volju prepoznati?
Reče mi: Moli se, ti luđače!
Šuti, gini! Na vrijeme ćeš znati.

Miri Bog što se mirit' ne dade,
užegli žig na srce mi stavi.
Gradi vjeru i bedeme nade
te šapnu: Ne ljude, Mene slavi.

Ti mi je dadoh, beskrajno lijepu,
tu milinu, taj ocean plavi.
Dadoh i sebe za rulju slijepu.
Velim Ti – ne ljude, Mene slavi.

Tada ćeš znati kako se voli.
Kada spoznaš da sa Mnom si zastrt,
ja ću nagradit' sve tvoje boli.
Znaj da ljubav je jaka kao smrt.

                                                                                    Foto: https://www.purplemotes.net/2019/11/10/women-disloyalty/


Primjedbe

Popularni postovi