OTOK


Ima jedna tajna u moru ispod Krete,
posve mali otok od tisuću beskraja,
što stoji sam u zarezu vremena i nije mu do svijeta.
Tamo žive žene bijelih tunika koje se mole u kapeli nad selom.
Mole se stalno. Dragi Bože, da mi je moliti tako...
Dolje u luci jedna lađa se njiše po svijetlom moru
i sve je puno sunca, sve je puno istine.
Vjetar s juga širi miris njihove kose do obala.
Kakvog li zlata! – kliknu smilje i metvica.
Svojim finim gležnjevima lebde pod žutim krošnjama mimoze,
a plavim očima gledaju oblake što se bijele.
Ovdje nema prostih pastira koji bi im oteli djevičanstvo
i zgazili ih svojim teškim nogama.

Kada sam svoja jedra prepustio svim vjetrovima
i dočekao pomor sebe u praznini,
barka mi udari o mali otok ispod Krete.
Jedna od njih, s krunicom u rukama, tek se malo osvrne.
Zastane. Okrene se, i položi svoje plave oči na mene.
Ima li na svijetu cvijeta koji pored tebe ne bi uvenuo u trenu?
Moj Oče, zar zaslužiš da me gleda...
Zar zaslužih da svoje tijelo na toplom vjetru okrene prema meni?
Pruža ruke... I vodi me do kapele.

Kada me privela k Tebi i mojoj smrti udahnula život,
nestala je u pučini... Nestao je otok.
Posve mali otok od tisuću beskraja.

I kao da je još uvijek prepoznajem
u divnim šumama Bosne, gdje su tratinčice brale naše majke.
Kao da je mirišem na svakom uglu stranog svijeta,
i čujem u svakoj noti svoje duše.
Kao da je volim jednako na otoku sunca i otoku kiše.
Pod pljuskom, sada, daleko od njenih obala,
ja sretan snivam.
Jer znam da se okrenula na vjetru.
 
                                                                                                                                                    Foto: https://www.goodfon.com/





Primjedbe

Popularni postovi