GRIGORIJ JEFIMOVIČ RASPUTIN – POVIJEST JEDNE MANIPULACIJE
Vani pak ostaju
psi i vračari, bludnice, ubojice i idolopoklonici i tko god ljubi i čini laž.
(Otkrivenje, 22:15)
Izvrsni
autor Benediktove opcije Rod Dreher
na jedno mjestu u svojoj knjizi pronicljivo rezonira kako je dugo putovanje iz
srednjovjekovnoga svijeta razdiranog patnjom, no bogatog značenjem, dovelo do
današnjice ispunjene nekoć nezamislivim ugodama, ali posve lišene svakog smisla
i odnosa. Uistinu, besmisao i jalovost vješto potkrijepljene prividnim
slobodama i pravima svakoga i svačega, kategorije su koje tumače plitku i
ispraznu civilizacijsku razinu kojoj svjedočimo. Ako čovjek prihvati osrednjost
bez čvrstog temelja i upražnjava svoje strasti neupitnom lakoćom, zagovarajući
posvemašnju slobodu vlastitog individualizma koja ga svodi na učmalog i
karikaturalnog lutka u rukama liberalnog i konzumerističkog kapitalizma,
zapravo postaje neslobodan, rob, žrtva nagona i romantičarskog instinkta. Kao
takav, gubi sposobnost prosudbe o tome koji je njegov stvarni (dublji) poziv u
ovome životu te nakon nekog vremena tone
sav u crnom zlu. Kao što grijeh rađa grijehom, tako i zlo rađa zlom –
milozvučna jednakost, bratstvo i sloboda uskoro će pokazati svoju stvarnu svrhu
i roditi perverzijama, obmanama, ubojstvima i manipulacijama.
Kultura smrti
Još
i prije vremena u kojem su sveci postali digitalni, a ljepota zamijenjena svim
oblicima ružnoće kao nečim naprednim, klijalo je sjemenje Antikristove podvale
čovjeku. Ipak je njezin učinak najuočljiviji od pojave srednjovjekovnog
nominalizma, preko renesansnog humanizma, reformacije, prosvjetiteljstva, sve
do Francuske i industrijske revolucije. Totalitarno 20. stoljeće osakaćeno
beskonačnim krvoprolićima, seksualnom revolucijom te sekularnim i eugeničkim
vratolomijama, kao i intelektualno i moralno barbarstvo današnjice, samo su
derivati dugog procesa formiranja kulture koja prezire život. Možda su joj
najviše pridonijeli vrhunski prevaranti 19. stoljeća koji su lukavo iskoristili
izbezumljenost naroda izazvanu Napoleonovom protukršćanskom stečevinom
Francuske revolucije. Donald de Marco i Benjamin Wiker u svojoj knjizi Arhitekti kulture smrti genijalno
razgolićuju svu površnost te intelektualnu i duhovnu prazninu kod „obožavatelja
volje“ A. Schopenhauera i F. Nietzschea, „eugeničara-evolucionista“ C. Darwina,
F. Galtona i E. Haeckela, „sekularnih utopista“ K. Marxa i A. Comtea te
„tražitelja užitka“ S. Freuda. Njihov pseudo(nauk) ostavit će zastrašujuće negativan
i neizbrisiv trag, dok će njihove obmanjujuće i tjeskobne misli predstavljati
neosporni ideal za buduće generacije utirući put oslobođenju Pandorine kutije
anarhije, nemorala, agresije, cinizma, ispraznosti i dubokog pomora ljudske
duše. Sve navedeno, danas je sažeto u paket slobode, solidarnosti, tolerancije
i ljudskih prava. Paket s mašnicom duginih boja, naravno.
Vrijeme novih progona
U
takvim besadržajnim tj.bezbožnim okolnostima stvara se plodno tlo za razne
manipulacije, laži i prijevare, a u svrhu ostvarivanja vlastitih sebičnim (i
ideoloških) ciljeva. Primjerice, tek se u novije vrijeme otkriva kako je tobože
kontroverzni „Hitlerov“ papa Pio XII. spasio 200.000 Židova pribavljajući im
vize kako bi mogli pobjeći iz nacističke Njemačke. Nadalje, laži i propagandne
manipulacije o bl. Alojziju Stepincu, kardinalu koji se zauzimao za Srbe i
Židove, na rubu su gadljivosti. Današnje manipulacije o podatcima i
zataškavanja o broju ubijenih kršćana i spaljenih kršćanskih sela i crkava na
islamskom istoku, su zastrašujuće. Sve do najnovijih slučajeva kada niz
multinacionalnih kompanija, od Ikea-e, preko BMW-a do Disney-a, otvoreno laže,
indoktrinira i prisiljava ljude, roditelje i (pazi!) djecu na prihvaćanje
stupidne rodne ideologije i normalizaciju LGBTQ... stavova. Navedeni primjeri
samo su kapi u moru kolektivne i sulude propagande laži i zla čiji je cilj
dislocirati čovjeka od njegovih temeljnih moralnih i kršćanskih vrijednosti.
Ova zločinačka mašinerija neumoljivo melje europski Zapad i SAD, a nažalost se
(putem gay lobija) uvukla i u Crkvu. Navesti ću samo najnoviji primjer
američkog pastora Johna Stowea iz Kentuckya koji je nedavno izdao molitvenu
karticu koja s prednje strane ima križ sv. Damjana, a na poleđini poticajno
pismo onima koji slave gay pride. Izdajnici su se infiltrirali. Ne piše nam se
dobro. Dolazi vrijeme novih progona pravovjernih kršćana. No ne dajmo se; mi
moramo biti Kristovi vojnici! Ne malaksajmo, jer „kršćanski je put bitka i
marširanje.“
U
nastavku ću se osvrnuti na jednu ličnost koju će novija povijest neumoljivo
osuđivati i izvrgavati ruglu na temelju posve pogrešnih pretpostavki a koje su
posljedica prefrigane manipulacije istinom. Grigorij Jefimovič Rasputin je
zasigurno intrigantno ime koje svoju popularnost, na žalost, ne može zahvaliti
skromnom i svetom životu, već populističkoj industriji obmane koja je od njega
načinila sve samo ne ono što je uistinu bio. U svojem djelu Stvarni Grigorij Rasputin britanski
protojerej Andrew Phillips razotkriva razmjere propagande laži i zla te otkriva
pravu istinu o Rasputinu.
Ne
uzdajte se u knezove, niti u sinove ljudske, u kojima nema nade.
(Psalam 145:3)
Starješina
Nikolaj Gurjanov s pravom je svojevremeno ustvrdio: „Kako se Istina Božja počne
otkrivati, sve će se u Rusiji promijeniti.“ Da, istina se počela otkrivati kada
je prije četrdesetak godina Andrew Phillips, protojerej ruske ortodoksne crkve
u Colchesteru u Engleskoj, otišao na studij u Oxford i pritom posjetio radnu
sobu princa Felixa Yusupova, navodnog Rasputinovog ubojice. Kao oxfordski
student, Yusupov je bio ruski aristokrat i suprug nećakinje posljednjeg ruskog
cara Nikolaja II. Tada, Phillips nije mogao razumjeti sve okolnosti vezane za
Rasputinov život budući da zbog političkih razloga nije imao pristup arhivskoj
građi. No nakon raspada Sovjetskog Saveza, Rasputinov slučaj istražio je niz
znanstvenika (uključujući Phillipsa) čiji su rezultati istraživanja razmrsili okoštalo
klupko neistina te bacili novo svijetlo na Grigorijev život.
Phillips
znakovito primjećuje da prosječno obrazovani građani europskog Zapada, pa i
veliki broj Rusa, ovako percipiraju Rasputina: "Rasputin? Kradljivac
konja, ludi monah, prijevara s hipnotičkim moćima, svećenik-šarlatan koji je
manipulirao glupim, histeričnim ženama, zlokobnim sektašima i perverznim
kriminalcima koji su vladali Ruskim Carstvom, diktirajući sve politike i sva
politička imenovanja kroz podmićivanje, razvratnik koji je organizirao orgije,
pijanac (kao i svi Rusi), primitivni barbar, sotonist, njemački špijun, razlog
za propast Rusije; znam, pročitao sam knjigu i vidio film." Međutim, kao
što ćemo vidjeti, radi se o žrtvama ispranih mozgova. Istog klevetnika. Interesantno
je da je grčka riječ za klevetnika (onaj koji razbacuje, razdvaja, izokreće
činjenice, smućuje) – diabolos – vrag.
Nakon
istraživanja Rasputinovog života i djelovanja, nije se pokazalo istinom ništa
od gore navedenog. Većina takvih i sličnih navoda pokazale su se očiglednom
neistinom temeljenoj na klasičnoj samoopravdavajućoj rusofobiji koja kaže:
"Rusi su primitivni, mi smo superiorniji, stoga možemo učiniti sve što
želimo." Rasputin sigurno nije bio razdražljiv čovjek, nikad svećenik ni
redovnik, lopov ili špijun, nikad zlokoban sektaš ili sotonist, i imao je vrlo
malen, ako ikakav politički utjecaj. Bio je pobožni kršćanski seljak, u braku s
troje djece, velikodušan i milostiv, bolji poznavatelj Svetog pisma od nekih
profesora Biblije, tako duboko religiozan da mu je Bog dao čudesne moći
iscjeljenja.
Iz
objavljenih memoara princa Nikolaja Zhevakhova iz 1920-tih godina, čitamo da su
Rasputina ubili britanski špijuni, uz suradnju nekolicine bogatih, dekadentnih,
ljubomornih i odmetničkih ruskih aristokrata: „...jedan princ transvestit koji
se bacio u okultizam te je divljački i ritualno izmrcvario Rasputinov leš,
sadistički slobodni zidar i dekadentni princ Yusupov, jedan više-manje
fašistički političar te princ Romanov poznat po upitnom moralu.“ Oni su, preko
svoje krvoločne izdaje, posredno, predali Rusiju genocidnim boljševicima i
njihovoj uvoznoj stranoj ideologiji koja će trajati iduće tri generacije. Kaže
Phillips: „75 godina paklenskog mučenja!“
Ono
što znamo je to da je Grigorij bio izuzetno poštovan kao svetac, starješina i
čudotvorni iscjelitelj bezbrojnih svećenika i laika. Protiv njega su osmišljene
nevjerojatne klevete od strane korumpiranih izvora, neposredno prije Revolucije
i odmah nakon nje, kada je njegovo tijelo iskopano, masakrirano i spaljeno od
strane fanatika koji su bili uplašeni da će ga narod još više poštovati. Sve te
klevete i besmisleni tračevi koji su se proširili do današnjih dana, u
međuvremenu su ponovili hollywoodski senzacionalisti, neučtivi glazbenici,
zapadni i sovjetski pisci te ogorčeni emigranti koji nisu mogli prihvatiti
vlastitu odgovornost za kaznu izgnanstva. Tako su samo poticali
samoopravdavajuće laži i skandale, šireći propagandu manipulacije i laži.
Izvori klevetanja
Nedavna
istraživanja stručnih povjesničara dovela su do nekolicine novih zaključaka o
životu Grigorija Rasputina, pa čak i do dubokog poštovanja prema "mučeniku
Grigoriju" od strane istaknutih pojedinaca, uključujući i visoko poštovanu
duhovnu ličnost ruske pravoslavne crkve Nikolaja Gurjanova, koji je Rasputina
opjevao religijskim himnama te dao izraditi ikone s ikonografskim temama
vezanim za Grigorijevo djelovanje. Andrew Phillips veoma dobro primjećuje
zapadnjačko licemjerje: „Bez obzira na to što zapadni izdavači prevode samo
uvredljiva i lažna djela poput sovjetskog romanopisca Edvarda Radzinskog, dok
profesionalni i nesenzacionalistički radovi o životu pobožnih ostaju
neatraktivni i neprevedeni, ipak sve više izlaze na vidjelo nove ruske znanstvene
studije kao što je edicija Sergeja Fomina i knjige Aleksandra Bokanova, Jurja
Rassulina, Igora Evsina, Tatiane Mironove i Olega Platonova koje nas upućuju u
posve drugačije, istinite okolnosti.“
Svi
mitovi o Grigoriju Rasputinu (od 1910. godine naovamo) nastajali su od onih
koji su zavidjeli caru – bez puno potrebe za maštom, ti aristokatići i
činovničići su Grigoriju jednostavno pripisali sve ono što su sami činili, tj.
govorili su zapravo o sebi i vlastitim vjerno održavanim i prakticiranim
porocima. Bili su ljubomorni jer su htjeli prisvojiti političku moć i nastojali
diskreditirati legitimne nositelje te moći – cara i njegovu obitelj,
uključujući oboljelog carskog nasljednika i njegovog iscjelitelja Grigorija,
kao i pravoslavno kršćansko društvo kojim je car vladao, a koje su tako duboko
prezirali. I tako su ti bogati hedonisti i dekadenti širili svoje laži i
tračeve u blještavim salonima Sankt Peterburga, među mnoštvom moralnih
uzaludnika poput imućnih plemića i sličnih razvratnika te ostalog onodobnog
šljama. Posve jasne poveznice možemo pronaći i u današnjem društvu kojem je
užitak, novac i dekadencija „presveto trojstvo“, dočim se pravovjerni kršćani
svode na predmet omalovažavanja. No, mi se ne bojimo tih lajavaca, jer u srcima
nam zvoni – Blago vama kad vas budu
grdili, progonili i protiv vas lažno govorili svaku vrstu opačine zbog mene!
Radujte se i kličite od veselja, jer vas čeka velika nagrada na nebesima! (Matej 5:11-12).
Phillips
koncizno navodi klijentelu koja je tvorila klevetnički kružok protiv cara i
Rasputina: „...lukavi vojvoda Nikolaj Nikolajevič koji je (poput francuskih i
britanskih generala na zapadnoj fronti) vodio svoje postrojbe u masakr i poraz,
pouzdajući se u vlastito pješaštvo i konjicu protiv teškog naoružanja i strojnica
zbog čega je i smijenjen; slobodni zidari Maklakov i Dzhunkovsky, huškački
novinarčić Amfiteatrov, otpadnik Sergey Iliodor Trufanov, nesavjesni političar
Guchkov, ateisti Miljukov i Gorki, lažljivac Rodzianko, perverznjak i okultist
Yusupov te priglupi Purishkevich. Čitava ta plejada izdajnika je htjela
nametnuti svoju pogansku Rusiju dotadašnjoj kršćanskoj Rusiji. To su bili oni
koji su optužili Grigorija Rasputina zapravo za svoje grijehe koje su dobro
poznavali i zbog čega su njihovi opisi (Rasputina) bili tako rječiti.“
Optužili
su ga za laganje, razvratnost i miješanje u državne poslove – dakle, za sve ono
što su sami činili ili željeli učiniti. Pripadajući onodobnoj eliti, oni su
bili u takvom stanju demonske obmane da su se čak uvjeravali da rade Rusiji
uslugu povlađujući svojoj vlastitoj ispraznosti i kovajući zavjeru protiv cara
i onih koji su mu vjerni, uključujući i nasljednikovog iscjelitelja, a sve u
namjeri dokopavanja moći. Vjerujući vlastitim klevetama i krivotvorinama, pjevali su odu svojim grijesima. Phillips
izvrsno uočava kako je Grigorij Rasputin bio korisno žrtveno janje izmišljeno
od strane ovih dekadentnih nihilista i vucibatina koji su izvitoperenim
djelovanjem samo opravdavali svoje nemilosrdne ambicije. „Da nisu odabrali
Rasputina, odabrali bi nekog drugog – zemljoradnička Rusija za njih je
postojala samo kao predmet iskorištavanja.“
Pogledi onih koji su
poznavali Grigorija Rasputina
Andrew
Phillips u nastavku iznosi razmišljanja onih Grigorijevih suvremenika koji su
mu bili bliski. Tako navodi da su, primjerice, biskupi Barnabas Nakropin i
Isidor Kolokolov bili bliski prijatelji Rasputina do kraja njegova života,
potpuno mu vjerovali te je čak biskup Isidor proslavio Rasputinov pogreb, zbog
čega je u više navrata bio ogovaran. Nadalje, Phillips piše: „Jedan drugi,
general Kurlov, u svojim je memoarima
zapisao da ga je 'ganulo Rasputinovo duboko poznavanje Svetoga pisma i
teoloških pitanja' te ga je okarakterizirao kao dobrog čovjeka koji je 'stalno
iskazivao kršćanski osjećaj oprosta našim neprijateljima.' Takve afirmacije potvrdili
su i drugi pobožni i dobro obrazovani svećenici i laici, impresionirani
pobožnošću Grigorija Rasputina kojega su duboko poštovali.“
Koliko
je plitko suvremeno poimanje istine na Zapadu svjedoči i činjenica da se
stavovi i mišljenja grade na temelju izroda popularne kulture. U ovom slučaju,
radi se o tezi da je Rasputin bio ljubavnik ruske carice, a koju je opjevao u
svojoj uspješnici simpatični Boney M. Na žalost svih poklonika euforičnog i
primitivnog populizma – „Istina je (ipak) voda duboka“, a o njoj nam,
primjerice, govore memoari onodobnog šefa policije, A. T. Vasiljeva. On je zapisao
da rezultati mnogih istraga potvrđuju njegovu početnu pretpostavku da nije bilo
nikakve kompromitirajuće korespondencije vezane za Rasputina, kao ni pisama
upućenih carici. Doista, zašto bi i bilo toga? Rasputin je bio polupismen, imao
bi poteškoća u pisanju i čitanju bilo čega. Vasiljev bilježi: "Također,
istražio sam čuva li Rasputin ikakve dokumente, novac ili dragocjenosti u
banci. Moja istraga je bila bezuspješna; još jedan dokaz mojeg uvjerenja o
apsurdnosti skandaloznih glasina o Rasputinu.“ Navedeni svjedoci istine samo su
jedan mali dio poštenih i časnih ljudi koji su redom govorili isto, potvrđujući
svu apsurdnost klevetničkih laži i manipulacija.
Među
njima su, naravno, budući sveti car Nikolaj, carica Aleksandra, njihovo petero
pobožne djece, protojerej Aleksandar Vasiljev (duhovni otac carske obitelji),
pobožna djevica Anna Vyrubova (kasnije Majka Marija Helsinška, koja se danas
štuje kao svetica), knez N. D. Zhevakhov, Julia Dehn te drugi biskupski
štovatelji Grigorija Rasputina poput budućeg Svetog Makarija Altajskog, moskovskog
metropolita Metr Pitirim S. Peterburškog i mnogih drugih pravednih i neporočnih
ljudi koji su voljeli svetog Rusa. Nitko od njih nije vjerovao u lažni mit o
Rasputinu i to iz vrlo jednostavnih razloga – osobno su ga poznavali, vidjeli
su kako radi čuda iscjeljenja i prorokovanja, istovremeno posve svjestan motiva
zavidnih klevetnika.
Phillips
naglašava: „Naravno, bilo je i mnogo drugih. Zabilježen je slučaj mladog i
lakovjernog fra Teofana (Bistrova), koji je prvotno oduševljeno uveo Grigorija
Rasputina u carsku obitelj. Netom je promijenio mišljenje jer je kratkotrajno
povjerovao klevetama da bi nešto kasnije bio užasnut takvim surovim lažima.
Također, postoji i slučaj velike vojvotkinje Elizabete u Moskvi. Ona je također
inicijalno povjerovala izdajnicima, premda ju je na koncu njezina sestra carica
uvjerila da je (budući da je Elizabeta živjela u Moskvi i bila 'hranjena'
urotničkim lažima) bila jako zavedena.“ Primjera je mnoštvo. Zmija nema
apsolutnu moć. Istina uvijek pobjeđuje.
Zašto se klevete
ponavljaju do danas
Zašto
se ove klevete ponavljaju i u njih se bespogovorno vjeruje do današnjih dana? Phillips
pronicljivo zaključuje: „Prije svega, zbog toga što skandalozne priče nabijene
nemoralom i izvitoperenim seksualizmom čine mnoge ljude bogatim, a to je ono
što rulja traži. Drugo, zbog toga što oni koji im vjeruju i koji ih ponavljaju,
zapravo im vjeruju i ponavljaju ih jer su motivirani samoopravdanjem.
Alternativa bi bila pokajanje no to većina ne želi. Ubojstvom ruskog
pravoslavnog seljaka Grigorija Rasputina zapravo je započela revolucija; ne
boljševička, već revolucija koja je dugo željena (barem od prosinca 1825.
godine) od strane ljubomorne aristokracije i rastuće srednje klase, redom
otpadnika od ruske pravoslavne crkve. Potomci svih onih koji su mislili da će
imati koristi od revolucije, ne žele se pokajati. Među njima nisu samo bivši i
indoktrinirani sovjetski građani ispranih mozgova, niti potomci emigriranih
aristokrata u Parizu i drugdje, nego i sve ostale zapadnjačke žrtve
rusofobijske propagande koje žele vjerovati da je takozvani 'carski režim' bio
korumpiran, primitivan, barbarski, pokvaren, pijan i evidentno zao. Stoga je
bio demoniziran i kao takav lako uništiv od strane 'neokaljanog' Zapada. Posve
opravdano, nema što. Takva rusofobija je u izravnoj liniji sa samopravdavajućom
propagandom sekularizma u Gibbonovoj Povijesti
propasti i pada Rimskog carstva.“
Sada
stvarno zamislimo da je Grigorij Rasputin bio žrtva izdajničkih spletkarenja i
izmišljotina kao što je dokazano. Ako je Grigorij bio nevin, onda su oni –
ideolozi antikršćanskog zapadnog svijeta (dakle većina ruske aristokracije, pa
čak i nekih klerika, većina novinara, kao i većina prostodušnih građana, od
Zapada utemeljene, sovjetske države) – krivi za klevetanje Rasputina, za
ubojstvo Rasputina, kao i za ubojstvo kanonizirane carske obitelji. Krivci su i
svi oni koji su bez sumnje vjerovali u laži i svi koji i dalje vjeruju u te
dobro unovčene (novac je uvijek motiv za
zlo!) laži i mitove, pa čak i širenje istih.
Navedeni
klevetnici su ljudi koji su tri mjeseca nakon Rasputinovog ubojstva, nalogom
Kerenskijeve masonske mašinerije (ruski revolucionar i premijer privremene
vlade iz 1917. godine), iskopali njegov leš te ga 11. ožujka 1917. godine
ritualno spalili. Phillips se s pravom pita: „Je li to čin pravoslavnih kršćana
ili bilo kojih drugih kršćana? Je li to bio čin kršćanskih patriota koji su
voljeli cara? Tko je mogao izvršiti tako bogohulan čin ako ne otpadnici,
okultisti i antikršćanski sekularisti? Čak i da je sve ili samo dio onoga što
su tvrdili bilo istinito, opravdava li to tako duboku mržnju prema jednom lešu?
Nitko nije ništa slično učinio niti čak predložio da se učini s tijelom boljševičkog
masovnog ubojice i bogohulnika Lenjina, koji, nevjerojatno, i dalje leži u
svojoj 'kemijskoj juhi' u Moskvi. Jedno je sigurno – jedini ljudi koji su mogli
izvršiti ovaj čin bili su ateisti i sotonisti! Međutim, na neki način, svi koji
i dalje šire izopačeni mit o Grigoriju Rasputinu neizravno sudjeluju u istom
đavoljem djelu.“
Zaključak
Na
koncu, svoj rad Phillips zaključuje riječima: „Grigorij Rasputin je bio simbol
seljačke pravoslavne Rusije, korisno žrtveno janje za one koji su htjeli preuzeti
moć i čiji je slogan glasio: 'Demonizirajte svoje neprijatelje i tada je sve
što činite opravdano.' Njegovi ubojice simbolizirali su sve što nije bilo u
redu s tadašnjom Rusijom – 'izdaju, kukavičluk i obmanu,' riječima mučeničkoga
cara Nikolaja II. Izdaja je došla iz
elite i inteligencije koja je izdala carsku obitelj i Crkvu Nijemcima i
boljševicima financiranim od strane Zapada; kukavičluk je došao od onih koji su bili suviše slabi da bi se
oduprli eliti; obmana je došla od
navodnih saveznika koji su također šurovali protiv cara. Svi oni su oklevetali
carsku obitelj, stoga i samog Grigorija Rasputina.“
U
Rasputinovom primjeru zrcale se sve okolnosti koje su dovele do raspada Ruskog
Carstva. Neprijatelji carske dinastije Romanov su distribucijom laži i
klevetništva o Rasputinu izravno pridonijeli rušenju ideala kršćanskog cara
Nikolaja II. Osim neumoljive boljševičke zvijeri, u ovoj uroti su sudjelovali i
mnogi podmukli članovi dinastije Romanov, bogati i dekadentni ruski
aristokrati, većina generala, pa čak i starijih članova svećenstva poput protoprezbitera
Georgija Shavelskog. Činjenica je da je knez N. D. Zhevakhov (zamjenik
poglavara Svetog Sinoda) prije više od 90 godina otkrio da je Rasputin ubijen
od strane britanskih špijuna. Dakako, potonji nisu mogli operirati bez široke,
čak i tada popularne, podrške ruskih izdajnika.
Sljedeće
povijesne činjenice (bez obzira na to što se i dan danas pokušavaju izokrenuti
i osporiti) govore o Grigoriju Rasputinu:
- Imao je dar ozdravljenja koji su znanost i medicina priznali no bez razumijevanja,
- Imao je sposobnost izliječiti prijestolonasljednika Alekseja, koji je mogao postati najveći, najmilosrdniji i najmudriji ruski car,
- Bio je pobožan čovjek molitve i hodočasnik u Jeruzalem i u sveta mjesta Rusije te je vrlo dobro poznavao Sveto pismo, hagiografije i pravoslavnu službu Božju,
- Izrekao je nekoliko proročanstva o budućnosti Rusije, carstvu, vlastitom ubojstvu i budućnosti svijeta (dakle, o svemu što se točno i dogodilo),
- Kao takav smetao je bezbožničkoj i destruktivnoj mašineriji domaćih i inozemnih izdajnika te je smaknut, dok su se laži o njegovom životu indoktrinalno širile do današnjih dana.
Nastupio
je boljševički jaram i njegovi milijuni žrtava te pošasti alkoholizma, pobačaja
i korupcije. Kao i nakon Stepinca u Jugoslaviji. Ništa nije sakriveno što se ne otkrije, i skrito što se ne dozna! (Luka,
12:2)
Autor je uklonio komentar.
OdgovoriIzbriši����
OdgovoriIzbrišiPardon, nije mi učitalo emotikon
Izbriši